loading...
EshGhe KhaMooSh
Mostafa بازدید : 47 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

نازنینم

عشقم را نه از روی جملات نامه هایم بلکه

از چشمانم بخوان .

کلمات ، عشق باشکوه مرا حقیرو کوچک میکنند .

برای فهمیدن معنی نگاهم دنبال کتاب ها نرو

جوابش را در قلبت خواهی یافت .


عجب روزگاریه ، دل ماله منه ، تو سینه ی منه ، اما واسه تو می تپه !

خاطره را به دست قلبم می سپارم که با تپش آن هر لحظه به یاد تو باشم


گفتم دوستت دارم ، نگاهی به من کرد و گفت : چندتا ؟ دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hacker در تاریخ 1348/10/11 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

با سلام وبلاگ خيلي خوبي دارين . اگه موافق هستيد با هم تباديل لينک کنيم . اگه دوست دارين اين وبلاگ را با لينک http://youhacker.rozblog.com و با اين اسم (آموزش هک)لينک کن. هر موقع که منو لينک کردين بمن اطلاع دهيد تا شما رو هم لينک کنم.
با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Salam Man Mostafa Hastam 18 Sale Az Shahrestane Esfrayen Omid Varam Az In Weblog Man Khoshetoon Biad Mammnonam Nazar YadeToon Nare :D Age Enteghadi Darin Be Id yahoom Pm BEdin
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا وبلاگ خوبی دارم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 3,814
  • کدهای اختصاصی


    ابزار چت روم

    چت روم



    فال حافظ


    ساخت كد آهنگ

    ساخت كد موزیک آنلاین


    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    mouse code

    كد ماوس